Welke therapie is geschikt?

Ieder mens is uniek. Daarom is er geen eenduidige therapie aan te geven die voor jou succesvol zal zijn.

Daarnaast is er nog een wezenlijk verschil, in omgaan met dit trauma, tussen alleengeboren een-eiige tweelingen en twee-eiige tweelingen.

In eerste instantie zal het bij vrijwel iedereen gaan om bewustwording. Bevatten dat jij je tweelinghelft nog voor je geboorte hebt moeten laten gaan. En voelen wat hier de impact van is geweest.

Omdat ons 'bewuste denken' moeite heeft met het gegeven 'overleden tweelinghelft' zal cognitief gerichte therapie niet afdoende zijn om dit trauma werkelijk te helen. Daarom ook dat wij een voorstander zijn van non-verbale therapievormen.

Mogelijke therapievormen

Regressie- en/of hypnosetherapie

Opstellingen

Nei Therapie

Psych-K

Helende reis

Stembevrijding

Soul voice

Lichaamsgerichte therapie

Ademtherapie

Watsu en Healing Dance

Extra ondersteuning in je proces

Homeopathie

Schlusser celzouten

Psychotherapie

Groepsgesprekken met andere alleengeboren tweelingen

Neem het niet voor waar aan als het niet goed voelt.

Liesbeth van der Hoek