Algemene voorwaarden congres 2020

Aanmelding
Aanmelding voor het Congres “Alleengeboren Tweeling: Een onbekend trauma” vindt plaats door middel van het kopen van een ticket via onze ticketservice Eventix. Na betaling ontvangt u via Eventix de bevestiging en uw toegangsticket.

Korting

In de eerste periode van de verkoop is er een early birdprijs van kracht (met een maximum van 50 tickets). Daarna zijn de tickets beschikbaar voor de normale ticketprijs. Wilt u meer dan 5 tickets tegelijk aanschaffen neemt u dan contact op met de stichting voor groepskorting info@stichtingatn.nl

Factuur
Na ontvangst en betaling van het ticket ontvangt u via Eventix een digitale bevestiging. Deze kunt u opnemen in uw administratie. U ontvangt via de Stichting ATN géén apart factuur.

Annulering
Er wordt géén restitutie verleend op aangeschafte tickets. U kunt wel kosteloos iemand als vervanger aanwijzen. De organisatie dient hierover uiterlijk 30 oktober 2020, per e-mail, geïnformeerd te worden info@stichtingatn.nl (geeft u de volledige naam en het e-mailadres door van de persoon die u vervangt).

Accreditatie
Er is accreditatie aangevraagd bij de volgende beroepsverenigingen:

KNOV, KCKZ en NBvD. De Stichting kan niet garanderen dat deze accreditatie wordt verleend. De deelnemer kan zich niet beroepen op annulering of ontbinding wanneer de accreditatie niet wordt verleend.

Stichting Alleengeboren Tweelingen Nederland behoudt zich het recht voor om bij onvoldoende deelname of andere onvoorziene omstandigheden, het event of een deel van het event geen doorgang te laten vinden. Vanzelfsprekend zullen deelnemers hiervan tijdig op de hoogte worden gesteld. Reeds betaalde ticketkosten worden door ons terugbetaald. Mocht het event op het laatste moment niet doorgaan, dan is Stichting Alleengeboren Tweelingen Nederland niet aansprakelijk voor schade die de deelnemer leidt. Reeds betaalde ticketkosten zullen door ons worden terugbetaald.

© 2020 Stichting ATN  -  Alle rechten voorbehouden. Tenzij anders vermeld berusten alle rechten op informatie (tekst, beeld, geluid, video, etc) die u op deze site (incl. alle onderliggende pagina’s) aantreft bij Stichting ATN of zijn gelicentieerd aan Stichting ATN. Gehele of gedeeltelijke overname, plaatsing op andere sites, verveelvoudiging op welke andere wijze dan ook en/of commercieel gebruik van deze informatie is niet toegestaan, tenzij hiervoor uitdrukkelijk schriftelijke toestemming is verleend door Stichting ATN.